25 Aralık 2009 Cuma

ONLARA MEKTUP




Karşımda ilk gördüğümde bütün negatif duygularımı silip süpüren bir resim var.Üçümüzün resmi. "Yumurta üçüzleri"nin resmi:)Nasıl olduda bir araya geldik ortaokul yılarında?Nasıl hep en iyi arkdaşlar olarak anıldık?şimdi bunu düşünüyorum.Artık bir araya gelip aynı duyguları paylaşabilmek o kadar zor ki.Tam bir ayrılık olmasada arada gerçekten bir uzaklık var.
İlk uzaklığımızı üniversite yıllarında "senin beni anlayamayacağını düşündüm çünkü şimdiye kadar sevgilin olmadı" cümlesini duyduğumda hissetmiştim ama konduramamıştım,çok kırılmıştım da üstünde durmamıştım arkadaşım E.Daha sonraları benim sevgilim olmuştu da bana o zaman söyleyebilmiştin ilk öpücüğünü.Çok tuhaftı seni anlayamayacağımı düşünmen.Oysa kimsenin hislerine güvenemediğimden ya da kendi hislerime olan güvensizliğimden olmamıştı erkek arkadaşım.İstemediğimden ya da önyargılı bir insan olduğumdan değildi.
Liseye başladığımızda Ö...... ayrılmıştı içimizden.İlk gittiğinde yatakhaneden arıyordu bizi.Ne kadar seviniyordum.Koşa koşa gidiyordum, annem ,"F....... seni Ö...... arıyor" dediğinde.Ahizeyi kaldırıp sesini duymak bile bir coşku veriyordu içime.Çok özlüyordum çünkü. Hala gözümün önünde canlandırabiliyorum o anları.
Sonra hepimiz bir yere dağıldık.Genelde içimizde en çok olmayan Ö.... olurdu. O macera ruhluydu. Hep yeni şeyler denemek istiyordu. E.den ve benden daha cesurdu.Bizden daha önce tanıştı gerçek hayatla. Daha çok arkadaşı oldu. Bizim bastırılmış ergenlik isyanlarımızı o daha gerçekçi yaşadı.Ama her yaz tatilinde bir fırsatını bulup bir araya geliyorduk.Ne yıllardı onlar.Hele de üniden önceki son tatilimizi hiç unutamıyorum.Bir daha da öyle yaz yaşanmadı zaten.
Şuan baktığım resmi gördüğünüzde ne hissedip, ne düşüneceksiniz ilk olarak çok merak ediyorum.ben şunları düşündüm canlarım.
Güzel bir arkdaşlığı paylaştık.O kadar güzeldi ki herşeye değerdi.Paylaştığımız güzel anlar kadar,kırgınlık,gözyaşı ve hatta arada üç kız kardeşin birbirini kıskanmış olduğu gibi kıskanmış olsakta.Herşeye değerdi.
Böyle bir arkadaşlığı yaşayamayan vardır heralde....
VAR MIDIR?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder