22 Aralık 2009 Salı

Everybody's changing and I dont feel the same.



"Ama bu hiç adil değil"diye feryat eden bir çizgi kahraman vardı hatırlar mısınız?İsmi şimdi aklıma gelmiyor.Eskiden hep bu şekilde feryat ederek bulurdum kendimi.Artık susuyorum.Değiştim mi?
Bugün oturduğumuz odada arkadaşlardan birinin ne zaman bir haksızlık olursa olsun mutlaka bir tepkide bulunurum dediğini duydum.O hiç değişmedi mi hep aynı tepkiyi mi verdi.bu beni düşündürdü.
Hayatımda bir nokta var yada bazı olaylar dizisi beni benden alıp değiştirdi diye düşünüyorum.Tabiki temelde aynı kişiyim ama yinede bazı tepkilerim değişmiş bazı düşüncelerim ve duygularım törpülenmiş olarak görüyorum kendimi.

3 yorum:

  1. ilk paylaşımım biraz heycanlı biraz aceleci davrandım yazarken yanlışlar da var.edebiyat bölümüyle çok yakından alakalı değilim.Affedin.:)

    YanıtlaSil
  2. İlk yorum benden gelsin :) Bence ima kurallarından çok anlatmak istediğini anlatabilmişmisin o önemlidir derim
    Bir çok insanın hayatında dönüm noktaları vardır , önemli olan o noktaların bizi nere döndürdüğü :)

    YanıtlaSil