28 Aralık 2009 Pazartesi

BİRAZ KARMAŞIK AMA ASLINDA BASİT....

div>
Kelly Clarkson - Already Gone .mp3
Found at bee mp3 search engine


Bu bloğa başlamak bir nevi cesaret işi benim için.Çünkü geçmişte yaptığım ve hatta üstüste tekrarladığım en büyük hata insanlara ilk bakışta içimi açmaktı.Bunu bilmeden yapıyordum her seferinde o kadar doğal içten ve saf olabiliyordum ki.insanlar şaşırıyordu her seferinde.Bunlrı abartmıyorum ya da uydurmuyorum.Ben bu özelliğimi ve bunun insanlar üzerinde ne etki yarattığını ancak yeni yeni bahsedebiliorum kendime ve ilk defa başkalarına.Bilen biliyor zaten en yakın dostlarım.BEni tanıyan,anlayan insanlar biliyor bunları.Ve belkide yaşadığımız insanlık ortamında ne kadar tehlikeli bir özellik olduğundanmıdır insanlara kolay yaklaşamam günlük hayatta çekinirim, merhaba deyip konuşmaya başlamaya.En yakın dostlarım hep bana gelip merhaba demiş insanlardır.
PS:Yukarda yazmış olduğum yazı günlüklerimden bir tanesinin sonundan alınmştır.
Uzun zamandır bende yazmak istiyordum.Aynı günlüğüme yazdığım gibi.Sakın günlüğüme sabah şu saatte kalktım bu saatte yattım şu oldu şu şunu dedi bu bunu dedi tarzında yazıyorum sanmayın.Duygularımı iç dünyamı anlatıyordum.Aslında zaman geçtikçe ne kadar karmaşık ve duygu dolu bir dünyam olduğunu anladım.Çünkü bir olay olduğundan çok farklı açılardan bakabildiğimi ve kesin yargılardan kaçındığımı farkettim.Böylece normal hayatımda özellikle de özel hayatımda bir çok soruna yol açan belkileri yerleştirdim dünyama.
Bugün lise ve ortaokul yıllarımda tutmuş olduğum iki günlüğü buldum.iki tane kalın ajanda.nerdeyse ikisininde baş kahramanı ilk gerçek aşkım olan günlükler.ben anlattıklarımı yaşarken aşk olduğunu bilmiyordum .en azından karşılıklı olduğunu bimiyordum seneler sonra üniden mezun olduktan sonra o gelip ben seni seviyordum dedikten sonra yaşadıklarıma aşk adını koydum.Okurken benim için sevgisine bir türlü karşılık bulamayan ve bunu ifade etmekten bir o kdar korkan küçük kızın genelde melonkolik bir havada geçen lise ve ortaokul yıllarının hayatının en güzel yıllarıymış dedirten iki günlük.Neler yaşamışım neler çekmişim o kişiden hep küstürmüş beni, ağlatmış ortaokulda lisede aynı sınıfa düşmemek için dualar etmişim. sonra yine aynı sınıfa düştüğüm ilk yıllımın büyük bir bölümünde onun yüzüne bakmamak için kendimi zor tuttuğum ama her seferinde bakamadığım için içimin içimi yediği yazılar ve duygularla şiirler denemelerle dolu.Bir keresinde onun beni sevmesi için neler vermezdim yazdığım aşkım.yaklaşık 4-5 yılım onun etkisinde geçti.Sonra onun bir başkası ile flörtünü izledim resmen.VE ben onun beni sevdiğini orta 2 de tesadüfen bir arkdaşımdan öğrenmiştim ama hem inanamadığım için hemde o aralar bana gerçekten sevgisinden mi bilmem kötü davrandığı için üstüne üstlük bana bu durumu söyleyen kankamın ondan hoşlanmasından dolayı gülüp geçme acemeliğinde bulunmuştum.Bunun arkasından o yıllardan bi alıntı yapmayı düşünüyorum.
neRDEN başladım nereye geldim.Nerden başlasam bilemiyordum zaten işte en sonunda içimden geldiği gibi koyuverdim sözcükleri.Bu yazıyı bana yazdırtan ilham veren yazı da blogger arkadaşım esercenin dün gece yazdığı yazıdır.Sürekli ynlış kişinin karşısına çıktığından yakınan ve en son hüsranının nasıl geiştiğini anlatan yazı ve sonundaki kızlar hakkındaki yorumlar.Genellermelerden kaçınarak kendimden örnekler vererek sevgi ve aşk ve ilişkilerden bahsetmek istiyorum ve artık yorum istiyorum YORUM PLEASE:)beraber yazıp beraber konuşalım.Güzel şeyler çıkacağını düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Sana çiçek gibi bir yorumm :)
    Bulaşırsa haber ver :)

    YanıtlaSil
  2. :)Haber Vereceğimden hiç şüphen olmasın;).zaten dün akşam kendimi denizin ortasında gördüm rüyamda hayra yorumladım bende:)

    YanıtlaSil
  3. Benimde günlüklerim vardı , hatta her günlüğümün bir ismi vardı , Güneşin kızı , carpe diem , iyilik meleğim :) Ama sonra ne oldu , bir kıza sinirlendim , daha doğrusu bir ayrılığa ve hepsini yırttım . Bir tek askerde tuttuğum günlüğüm ve yırttığım günlüklerden bir kaç sayfa :( Ama bunlarda bir ders oldu bana ,şimdiki durumum yüzünden bloğumu o okur diye kapamayı düşünüyodum ama banane okursa okusun , bu benim hayatım ve artık o bir hiç , bir hiç için kendimden ödün veremem :)

    YanıtlaSil
  4. En iyisi ödün vermemek zaten.yaşanılan ne olursa olsun senden bir şey eksiltmesin giden.

    YanıtlaSil

 
Copyright 2009 Bu benim Dünyam.