27 Aralık 2009 Pazar

Avatar 3D



“I See You” (Theme from Avatar) by Leona Lewis in HD

Trailer Park | MySpace Video


Bugün Avatar'ı 3 boyutlu izleme fırsatını buldum ve filmden gerçekten çok etkilendim.Filmi beraber izlediğim şahıs ağabeyimin yorumlarına bakarsak filmde umduğu kadar aksiyon çıkmasada karşısına,en son sahneleri o da benim gibi heyacanlı bir şekilde izledi.Gerçi içinde gerçek anlamda duygusallık barındıran herşey beni hemen etkisi altına alıyor bu bir gerçek ama üç boyutlu izlediğimiz için midir,nedir? ben filmden çok zevk aldım.Ve en sonda sizi güzel bir mutlu son bekliyor.Mutlu sonlara hep filmlerde yada romanlarda rastlasamda umarım bir gün öyle bir mutlu son bende yaşarım:)
NOT: Eğer filmi 3D özelliği olan bir salonda izleme fırsatı bulursanız özel kapalı poşetinde size sunulan gözlükleri geri iade etmek zorunda kalıyorsunuz bunu da özellikle belirtmek istedim.alsaydım şimdi onun gerçek fotosunu koyabilirdim ne yapalım bizde google dan bulduğumuzla yetiniriz.Gideceklere "İyi Seyirler" diliyorum.

2 yorum:

  1. Gaçen hafta bizde izlemiştik gerçekten güzel bir film , bende gözlüğü alırım diye düşünüyodum ama malesef çıkışta iade ettik. Ama filmde beni en çok etkilayen Neytiri karakteriydi . Hayran kaldım valla :)

    YanıtlaSil
  2. jake'in yerli hali yani jakesully benim de favorimdi:)

    YanıtlaSil